25/10/2016

De Bijbel: een geweldig boek!

 Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo















De Bijbel: een geweldig boek!
Gods Woord staat vol met belangrijke levenslessen.
God wil je daarmee de weg door het leven wijzen.
De Bijbel fungeert als een licht op je pad.
Als voedsel voor je ziel.

De Bijbel: een geweldig boek!
Stel je open voor Gods waarheid.
Lees de Bijbel, maak er studie van.
Ontdek de schatten die in de Bijbel verborgen liggen.
De Bijbelse wijsheid is kostbaarder dan goud.

De Bijbel: een geweldig boek!
Doe je winst met Gods aanwijzingen.
Maak je de Bijbel eigen.
Bewaar Gods woorden in je hart en leef ernaar.
Ga niet achteloos voorbij aan wat de Bijbel zegt.

De Bijbel: een geweldig boek!
Lees je Bijbel, laat dit boek niet ongebruikt liggen.
Overdenk wat je daaruit leert, blijf erover nadenken.
Pas het toe in je leven en geniet van het resultaat.
Wie leeft naar de Bijbel is waarlijk een wijs mens.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!