25/11/2015

Wat is echt geluk?

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Wat is echt geluk?
Echt geluk is dat God je ziet als een goed mens,
ook al verdien je dat niet.
Je bent gelukkig als God je zonden vergeeft.
Je bent gelukkig als God niet meer denkt aan je fouten,
en niet meer kijkt naar je schuld.

Voor wie is dit echte geluk?
Voor iedereen die gelooft.
Je bent gelukkig als je je vertrouwen stelt
op God die jou rechtvaardigt.
Je bent gelukkig als je gelooft in Jezus.
Want dan schenkt Hij jou nieuw leven,
en is je toekomst veilig en zeker.

BOEKENTIP WEEK 48

Echt Christendom (Bob George, € 16,00)
Als een boeiend verteller met jarenlange ervaring in onderwijs en pastorale begeleiding, laat de auteur zien wat Jezus werkelijk voor ons heeft bewerkt toen Hij stierf aan het kruis en opstond uit het graf. Dit boek brengt Jezus' uitnodiging heel dichtbij: Drink van Mij, drink van het Leven, om nooit meer dorst te hebben!


Koop bij bol.com

Bestel je dit of andere boeken en producten via een link of button op deze site
dan ondersteun je daarmee het werk van Leef je geloof.
Je helpt mij daarmee om geloofsopbouwende blogs
aan jou en vele anderen te kunnen aanbieden.
Hartelijk dank daarvoor!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!