23/11/2015

Boekentip week 48

Echt Christendom (Bob George, € 16,00)
Als een boeiend verteller met jarenlange ervaring in onderwijs en pastorale begeleiding, laat de auteur zien wat Jezus werkelijk voor ons heeft bewerkt toen Hij stierf aan het kruis en opstond uit het graf. Dit boek brengt Jezus' uitnodiging heel dichtbij: Drink van Mij, drink van het Leven, om nooit meer dorst te hebben!


Koop bij bol.com

Bob George begon zijn christelijke wandel in een glorieuze staat van verliefdheid op zijn Redder, om een paar jaar later bekaf en teleurgesteld te ontdekken dat het leven als christen hem niet de vervulling had gebracht waar hij op had gehoopt. Hij deed keurig ‘wat van hem verwacht werd’, maar dacht uiteindelijk gefrustreerd: ,,Is dit alles?’’.
 
Zijn worsteling, maar vooral zijn overwinning, deelt hij in Echt Christendom. Het grote, adembenemende geheim is dat Gods genade overvloedig beschikbaar is, en dat leven onder druk van de wet niet langer nodig is. Dat is Christendom met een grote C! Want in wie geloven wij eigenlijk: in een historische Jezus die we van harte willen navolgen... of in de opgestane, levende Jezus, de Zoon van God, die iedere dag met ons wil leven?
 
Als een boeiend verteller met jarenlange ervaring in onderwijs en pastorale begeleiding, laat de auteur zien wat Jezus werkelijk voor ons heeft bewerkt toen Hij stierf aan het kruis en opstond uit het graf. Dit boek geeft je antwoord op onder meer deze veelgestelde vragen:
  • Wat betekent het dat Christus in mij leeft?
  • Hoe kan ik de vreugde van God elke dag ervaren?
  • Als ik een nieuwe schepping ben, waarom worstel ik dan nog met zonde?
Dit boek brengt Jezus’ uitnodiging heel dichtbij: Drink van Mij, drink van het Leven, om nooit meer dorst te hebben! Op het leven!

Bestel je dit of andere boeken en producten via een link of button op deze site
dan ondersteun je daarmee het werk van Leef je geloof.
Je helpt mij daarmee om geloofsopbouwende blogs
aan jou en vele anderen te kunnen aanbieden.
Hartelijk dank daarvoor!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!