04/08/2015

Roep het uit tot God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo
















Ik roep naar God, ik schreeuw het uit!
Ik roep naar God, Hij moet mij horen.

Ik ben in nood, ik vraag de Heer om hulp.
Dag en nacht bid ik tot Hem.
Psalm 77: 1-3 (BGT)

Een relatie met God beschermt je niet tegen moeiten.
Je kunt te maken krijgen met grote problemen.
Zo groot dat je er niet van kunt slapen.
Het kan voelen alsof God je afwijst
en je nooit meer Zijn gunst zult ervaren.

Maar weet: God luistert naar je klagen.
Hij hoort je roepen en ziet je tranen.
Roep het maar uit tot God.
Hij luistert en houdt van je.

God houdt ervan dat je eerlijk bent.
Eerlijk over wat er in je omgaat.
Breng je twijfels, moeiten en problemen bij God.
Leg je moeilijke vragen maar bij Hem neer.
Zelfs Jezus stelde God aan het kruis zijn vragen:
"Mijn God, mijn God, waarom verlaat U mij?"

God wil dat je eerlijk tegen Hem bent.
Je hoeft bij Hem niet te doen alsof.
Hij wil horen wat er leeft in je hart.
Dat is pas echte communicatie met Hem.

Kom dicht bij Hem, roep het uit tot God
in tijden van grote nood en moeiten.
God wijst je niet af,
Hij houdt vast aan Zijn beloften
en vergeet niet je genadig te zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!