02/06/2015

Heb elkaar lief



















Niets verhindert de boodschap van Jezus meer
dan een gebrek aan liefde onder christenen.
Wanneer we elkaar lief hebben
dan laat dat de kracht van het evangelie zien.

God liefhebben en anderen liefhebben in Jezus naam,
laat dat je belangrijkste levensdoel zijn.
Jezus gaf ons die opdracht mee.
Hij zei: "Ik geef jullie een nieuw gebod.
Hou van elkaar.
Zoals Ik jullie heb lief gehad,
zo moeten jullie ook elkaar liefhebben.
Dan zal iedereen kunnen zien dat jullie mijn leerlingen zijn."

Jezus legde Zijn leven af voor jou.
Hij zegt dat je Zijn voorbeeld dient te volgen.
Laat zien dat je werkelijk een christen bent.
Door anderen lief te hebben, zoals Jezus lief had.

Liefde is de meest effectieve manier van evangelisatie.
De beste manier om mensen te vertellen over Jezus
is door van hen te houden en andere volgers van Jezus lief te hebben.

Hou van elkaar zoals Jezus van ons houdt.
Dat is liefde die de wereld kan veranderen.
Dat is liefde die muren doorbreekt
en ons aan elkaar verbindt in onze liefde voor Jezus.
Dus ga en heb elkaar lief!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!