22/01/2020

Kennis verdiept je ervaring

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Kennis verdiept je ervaring













De geest van een verstandig mens zoekt kennis.
Spreuken 15:14

Geloofskennis, hoe belangrijk is dat voor jou?
Gevoel en ervaren, daar gaat het om.
Geloven doe je niet met je hoofd,
maar geloven is iets van je hart.
Zo wordt er tegenwoordig geredeneerd.
Alsof kennis er niet zoveel toe doet.

Spreuken 15 zegt echter dat de geest
van een verstandig mens erop uit is
om kennis te vermeerderen.
Kennis is dus niet onbelangrijk.
Heb God lief met heel je hart,
maar óók met heel je verstand.

Hoofd en hart moet je niet tegen elkaar uitspelen.
Alsof beleving alles is en kennis er niet toe doet.
Je zult dingen moeten weten,
om het geloof echt te laten landen in je hart.
Lees je Bijbel, zoek daarin naar kennis.
Zodat je meer van God in je leven zult ervaren.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

BoekenBoeken

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun jij mij dit voordeel, bestel dan je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!