20/06/2019

Eens Gods vijand, nu Zijn kind

Leef je Geloof, Hillie Snoeijer: Eens Gods vijand, nu Zijn kind


















Vijanden liefhebben.
Dat is iets wat God niet uit de weg gaat.
Sinds de zondeval staan alle mensen
van nature vijandig tegenover God.
Maar God zoekt mensen in Zijn genade en liefde op.
Hij toont hen Zijn hart en trekt hen naar Zich toe.
Hij wil de mensen redden uit de macht van zonde en dood.
Hen overbrengen naar Zijn Koninkrijk van vrede en gerechtigheid.
Hij neemt hen als Zijn kinderen aan.
Hij wil voor altijd hun Vader zijn.

Heb je er wel eens bij stil gestaan hoe bijzonder dat is?
Denk maar eens aan hoe wij vaak met vijanden omgaan.
Het laatste wat we willen is dat onze vijanden bij ons kind aan huis worden.
En dat is nu juist wat God bezig is te doen.
Hij maakt van vijanden Zijn kinderen.
Hij was het niet verplicht om ons als Zijn kinderen aan te nemen.
En toch koos Hij voor ons, omdat Hij een God van liefde is.
Laat het tot je doordringen hoe gezegend je bent wanneer je Zijn kind bent.
Wat is het geweldig dat God je Vader wil zijn!
Prijs Hem iedere dag voor de liefde die Hij jou heeft betoond.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Cadeauwinkel

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!