21/06/2016

Laat God jouw topprioriteit zijn

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













Laat een aangenaam leven
niet het hoogste doel in jouw leven zijn.
Laat het kennen van God,
je levende relatie met Hem,
datgene zijn wat jouw hoogste prioriteit heeft.

Wanneer jouw hoogste verlangen een aangenaam leven is,
ga je zomaar God gebruiken om dat doel te bereiken.
God wordt dan een middel om zegeningen te ontvangen.
Maar daarmee trap je God op Zijn Vaderhart.
Je streven naar een aangenaam leven is een afgod geworden.

Het is dezelfde houding als die van de verloren zoon uit de Bijbel.
Hij had ook meer interesse in de erfenis dan in de vader zelf.
Doe mij nu de erfenis liet hij zijn vader weten.
Om mij bent u nu al dood.
Wat moet dat pijnlijk geweest zijn voor die vader.
Zo trappen ook wij op Gods Vaderhart
wanneer Zijn zegeningen voor ons belangrijker zijn dan Hijzelf.

Vind je vreugde in God.
Zoek Zijn nabijheid en breng tijd met Hem door.
Niets is er vreugdevoller dan God te leren kennen
en in Zijn nabijheid te zijn.
Laat God je topprioriteit zijn!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!