19/05/2016

Vrede ervaren

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Vrede ervaren in je hart is een grote zegening.
Vrede is veel meer dan de afwezigheid van oorlog en geweld.
Vrede is niet de afwezigheid van bepaalde omstandigheden,
maar vrede is de aanwezigheid van God en Zijn macht.

Je kunt vrede hebben te midden van moeilijke omstandigheden.
Wanneer je Gods aanwezigheid zoekt in je leven,
je omringt met Zijn nabijheid en liefde,
dan zal Hij je vrede in je hart geven.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
-----------------------------------------------------------------------------------

 NIEUW:
COMMUNITY 2WORDEN1
Samen groeien in je relatie

met Gratis Poster Liefdestalen


Sluit je nu aan bij de mensen
die willen gaan voor een hecht en liefdevol huwelijk!
Als abonnee van deze groep ontvang je regelmatig tips en informatie om je gefocust te houden op je relatie.
Om samen te groeien in liefde en verbondenheid.
2WORDEN1 gaat voor Growing Love.

Ontvang bij inschrijving 
gratis de poster over de vijf liefdestalen.
Een handig hulpmiddel om elkaars taal
te verstaan en te spreken.
Meld je hier aan en ontvang de gratis poster!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!