11/02/2016

Verwacht alles van God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Verwacht alles van God.
Dat is iets wat ons niet zo gemakkelijk afgaat.
Het zit in ons om de controle zelf in handen te willen houden.
Om het zelf te willen doen.
Onafhankelijk te willen zijn.

Het is vaak pas op momenten dat wij ons zwak voelen,
dat we bereid zijn om het alleen van God te verwachten.
Ons afhankelijk van Hem op te stellen.

Vraag God echter elke dag of Hij door je heen wil werken.
Weet je in alles afhankelijk van Hem.
Met Hem kun je grote dingen tot stand brengen.
Vraag Hem of Hij het in je leven wil doen,
dan zal Hij met Zijn Geest in je werken.
-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!