23/09/2015

Verlangen naar vrede

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Verlangen naar vrede.
Dat doen we allemaal.

Echte vrede kan echter alleen gevonden worden in God.
Pas wanneer het weer goed is tussen God en jou
is er ruimte om echte vrede te ervaren.
Je hebt redding en verlossing nodig, je hebt Jezus nodig.
Door Hem kun je vrede krijgen met God.

Jezus zei: "Ik geef jullie mijn vrede."
Door Hem mag je vrede met God hebben.
En dat is waar jouw ziel ten diepste naar verlangt.

Ga naar God en zoek bij Hem je vrede.
Vrede die niet afhankelijk is van je omstandigheden.
Maar vrede die alles kan doorstaan.
Omdat je weet dat het weer goed is tussen God en jou!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!