20/02/2020

Niet stelen

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, Niet stelen
















Vader dank U wel voor alles wat ik van U kreeg.
Wat een zegeningen en rijkdom hebt U mij toebedeeld.
Heer, leer mij om niet vast te zitten aan mijn geld en spullen.
Maak mij bereid om U te volgen en anderen te dienen.
Geef mij een hart dat bewogen is met mensen in nood.
Laat mij vrijmoedig en dankbaar met hen delen wat ik ontving.
Leer mij in te gaan tegen mijn eigen egoïstische gedrag.
Maak mij tot een vrijgevig mens, laat mij op Jezus lijken.
Amen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

BoekenBoeken

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun jij mij dit voordeel, bestel dan je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!